مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:302023-06-24سياسي

ورود دادگستری لرستان به استخدام های بدون ضابطه در ادارات استان


استخدام های بی ضابطه در دستگاه های اجرایی در حال پیگیری است، ضمن اینکه حساسیت ویژه ای در این زمینه توسط نماینده ولی فقیه در استان ایجاد شده و به طور قطع این مهم در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سعید شهواری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، ضمن گرامی داشت هفته قوه قضاییه و همچنین یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، اظهار کرد: مطبوعات سازنده افکار عمومی و جهت دهنده افکار عمومی هستند و اصحاب رسانه می توانند کمک کار خوبی برای دادگستری استقرار نظم و امنیت ارتقای دانش حقوقی مردم و فرهنگ سازی و پیشگیری از وقوع جرم در بین مردم وی خاطرنشان کرد: بدون تردید بخش قابل توجهی از آسیب های اجتماعی، ناشی از ضعف اطلاع رسانی است، از این رو انتظار می رود با کمک یکدیگر در این زمینه منشا خیر شویم.

رییس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه فساد می تواند قالب های مختلفی داشته باشد، افزود: با جدیت موضوع فساد در حوزه های مختلف پیگیری خواهد شد، چرا که اراده جدی برای برخورد با رانت و فساد وجود دارد.

شهواری بیان داشت: تشکیل برخی دادگاه ها و صدور احکام در خصوص مقابله با فساد، نشان دهنده این بوده که اراده با فساد، اراده جدی است، اگرچه این مهم نیاز به گزارش سایت قطره و به نقل ازاطلاعات داشته و لازم است افراد مختلف اخبار و اطلاعات مستند از و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادگستری لرستان به استخدام های بدون ضابطه در ادارات استان

ورود دادگستری لرستان به استخدام های بدون ضابطه در ادارات استان