مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 14:452023-06-30سياسي

آمار جالب دادستان مرکز گیلان درباره جاعلان عنوان قضایی


دادستان مرکز گیلان با اشاره به دستگیری تعداد 7 نفر از کسانی که خود را منتسب به دادستان کرده بودند، گفت: تعداد 37 نفر که خود را منتسب به افراد دستگاه قضایی می کردند و قصد مخدوش کردن چهره دستگاه قضایی را داشتند در سال 1401 دستگیر شدند و اکنون 20 نفر از همان ها در بازداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهدی فلاح میری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی (ره) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: مدیران دستگاه قضایی همواره جهت خدمت رسانی به مردم در حال تلاش و کوشش شبانه روز هستند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی پرونده ها در دادسراها و محاکم، افزود: در سال های گذشته میانگین رسیدگی به پرونده ها در دادسرا سه ماه بود، اما اکنون به 50 روز رسیده و همچنین میانگین رسیدگی به پرونده ها در محاکم نیز چهار ماه بود که اکنون به 80 روز کاهش پیدا کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با اشاره به تشکیل قرارگاه رسیدگی به پرونده ها، بیان کرد: زمان رسیدگی به پرونده ها با توجه به نوع پرونده فرق می کند و در زمینه رسیدگی به پرونده های معوق با برنامه ریزی شبانه روزی قرارگاه، از تعداد 1842 پرونده معوق در حال رسیدگی در سال 1400 به تعداد یک هزار و 39 پرونده در سال 1401 رسید و این یعنی 44 درصد کاهش پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار جالب دادستان مرکز گیلان درباره جاعلان عنوان قضایی

آمار جالب دادستان مرکز گیلان درباره جاعلان عنوان قضایی