مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 13:052023-07-19سياسي

3200 فعالیت فرهنگی در کتابخانه های البرز برگزار شده است


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز از برگزاری 3200 فعالیت فرهنگی در 4 ماهه نخست سال جاری در کتابخانه های عمومی استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چهارباغ، علی معدن پور، مدیرکل کتابخانه های استان البرز، در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی که در سالن اجتماعات فرمانداری چهارباغ برگزار شد، با اشاره به همدلی و همراهی امام جمعه و فرماندار شهرستان چهارباغ با این اداره کل، گفت: توجه به توسعه کتابخانه ها در مناطق مختلف شهری و روستایی از برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی است و در این مسیر همراهی و یاری مسؤولین شهرستانی و شهری و همچنین خیرین کتابخانه ساز موثر است.

معدنی پور در ادامه با اشاره به برنامه های متنوع فرهنگی، آموزشی و اجتماعی که در کتابخانه های استان البرز صورت می گیرد، تصریح کرد: برگزاری 3200 برنامه فرهنگی در 4 ماهه نخست سال جاری با برنامه ریزی کتابداران در کتابخانه های عمومی استان نمایانگر تحول در خدمت رسانی کتابخانه هاست.

در این جلسه داود جعفری فرماندار شهرستان چهارباغ و رییس انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان از پیگیری برای ساخت کتابخانه در شهرک ابریشم خبرداد و اظهار امیدواری کرد با مصوباتی که در آینده در انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان خواهیم داشت در بخش مرکزی و رامجین نیز شاهد ساخت کتابخانه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3200 فعالیت فرهنگی در کتابخانه های البرز برگزار شده است

3200 فعالیت فرهنگی در کتابخانه های البرز برگزار شده است