مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-05سياسي

امنیت جمهوری آذربایجان و منطقه را امنیت ایران می دانیم


وزیر امور خارجه با تاکید براینکه امنیت آذربایجان و منطقه را امنیت ایران میدانیم،گفت: علی اف تاکید کرده است که آذربایجان بدنبال بستن مسیرهای مواصلاتی تاریخی ایران در منطقه نبوده و نخواهدبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین امیر عبداللهیان در جمع خبرنگاران گفت: امروز دیداری را با آقای الهام علی اف رییس جمهور جمهوری آذربایجان داشتم.

وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه امنیت جمهوری آذربایجان و منطقه را امنیت ایران میدانیم، افزود: حادثه ای که در سفارت آذربایجان در تهران رخ داد ما را متاسف و متعجب کرد؛ با جناب آقای رییس جمهور گفتگو کردم و همانگونه که سخنگوی قوه قضاییه ایران اعلام کرد پرونده رسیدگی به اقدام مسلحانه ضارب در سفارت آذربایجان در تهران، مراحل تحقیقاتی خود را کامل کرده است.

امیر عبداللهیان تصریح کرد: با مقامات کشور دوست و برادر جمهوری آذربایجان اتفاق نظر داریم که مراحل تحقیق این پرونده در طرف آذربایجان با سرعت تکمیل شود و رأی شدید و اشد مجازات در انتظار ضارب و هر طرفی است که در این اقدام جنایتکارانه نقش داشته است.

وی عنوان کرد: تدابیری در حوزه پلیس دیپلماتیک اتخاذ شده و با مسببینی که به هر نحو قصوری در این حادثه داشتند برخورد صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت جمهوری آذربایجان و منطقه را امنیت ایران می دانیم

امنیت جمهوری آذربایجان و منطقه را امنیت ایران می دانیم