مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:272023-07-11سياسي

عدم رعایت قانون عفاف و حجاب ترک فعل بوده و با مدیر متخلف برخورد می شود


مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت: در حوزه عفاف و حجاب، اگر دستگاه های اجرایی به هر دلیلی کوتاهی داشته باشند، به عنوان ترک فعل محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فریبا ولی پور ظهر امروز در حاشیه  قرارگاه طرح توانمندسازی و طرح تحول اجتماع محور، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور در کشور آغاز و در لرستان نیز طبق شیوه نامه هایی که به دستگاه ها ابلاغ شده، مسئولان در قالب کمیته های طرح، توانمندسازی محله های هدف را در دستور کار قرار داده اند.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه هماهنگی و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری همایش عفاف و حجاب به مناسبت فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب در روز چهارشنبه ساعت 10 در سالن جهاد کشاورزی که به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برگزار خواهد شد صورت گرفت.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان بیان داشت: همچنین با توجه فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب، مقرر شد طبق برنامه ریزی های صورت گرفته با توجه به افتتاح بازارچه دائمی توانمندی های بانوان در خرم آباد در روز سه شنبه ساعت 18 عصر، به مدت یک هفته غرفه های این بازارچه به صورت رایگان در اختیار تولیدکنندگان لباس اسلامی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم رعایت قانون عفاف و حجاب ترک فعل بوده و با مدیر متخلف برخورد می شود

عدم رعایت قانون عفاف و حجاب ترک فعل بوده و با مدیر متخلف برخورد می شود