مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 23:052023-06-22سياسي

جلوگیری از ورشکستگی 143کارخانه در کشور


مدیرکل امور تصفیه و ورشکستگی قوه قضاییه گفت: با تدابیر اتخاذ شده در سال گذشته از ورشکستگی 143 کارخانه با بیش از 12 هزار پرسنل و نیروی کار جلوگیری کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدعلی نوایی عصر پنجشنبه در جلسه شورای قضایی استان هرمزگان که در سالن جلسات دادگستری هرمزگان برگزار شد، گفت: بحث نظارت و آموزش دو رویکرد اصلی اداره تصفیه و ورشکستگی در دوره تحول و تعالی دستگاه قضایی است.

وی با اشاره به طرح موضوع چابک سازی قوه قضاییه در سال های اخیر، بیان کرد: در این بخش، قسمت های اجرایی مباحث مربوط به تصفیه، به دادگستری ها واگذار شد.

مدیرکل امور تصفیه و ورشکستگی قوه قضاییه کار این اداره را حساس و کلیدی توصیف و تأکید کرد: با حمایت های رییس کل دادگستری استان هرمزگان و مدیران دستگاه های تابعه باید به اهدافی که در سند تحول و تعالی قوه قضاییه ذکر شده، دست یابیم.

نوایی یادآور شد: هم اکنون در 23 استان کشور اداره تصفیه امور ورشکستگی تشکیل شده و تا پایان امسال هم این اداره در 4 استان دیگر کشور راه اندازی خواهد شد.

مدیر کل امور تصفیه و ورشکستگی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: با تدابیر اتخاذ شده در سال گذشته از ورشکستگی 143 کارخانه با بیش از 12 هزار پرسنل و نیروی کار جلوگیری کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ورشکستگی 143کارخانه در کشور

جلوگیری از ورشکستگی 143کارخانه در کشور