مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 09:152023-06-27اقتصادي

بیش از 3000 میلیارد تومان خسارت سیل استان اردبیل


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: 3 هزار و 253 میلیارد تومان مجموع خسارت سیل در بخش های کشاورزی، مسکونی و تأسیسات زیربنایی بوده است و طی سفر وزیر یک صد میلیارد تومان تن خواه به حساب استان واریز شد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: 3 هزار و 253 میلیارد تومان مجموع خسارت سیل در بخش های کشاورزی، مسکونی و تأسیسات زیربنایی بوده است و طی سفر وزیر یک صد میلیارد تومان تن خواه به حساب استان واریز شد.

مهدی خدمتی 6 تیر در گفت وگو با ایسنا از خسارت سیل به شهرستانهای شمال استان به میزان 3 هزار و 253 میلیارد تومان خبر داد و افزود: بیسترین خسارت سیل به تأسیسات زیربنایی خطوط آب، برق، گاز، مخابرات، ساختمان های دولتی، راه و ابنیه با میزان یک هزار و 462 میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: در بخش کشاورزی زراعی، باغی، دامی، آبزیان، ساختمان کشاورزی و قنات یک هزار و 233 میلیارد تومان خسارت وارد شد.

خدمتی همچنین اضافه کرد: در بخش خسارت به واحدهای مسکونی اشخاص، احداث، تعمیر و معیشت اهالی 558 میلیارد تومان برآورد شده است.

مدیرکل مدیریت بحران اظهار کرد: مبلغ یک صد میلیارد تومان بصورت تنخواه به حساب استان در سفر وزیر کشور اختصاص یافت که با تقسیم بندی بین دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران استان قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3000 میلیارد تومان خسارت سیل استان اردبیل

بیش از 3000 میلیارد تومان خسارت سیل استان اردبیل