مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-02سياسي

تفاهم نامه کاشت درخت در قالیباف آزادان منعقد شد


رییس اداره منابع طبیعی آرادان از انعقاد تفاهم نامه همکاری برای کاشت درخت و در قالب طرح کشت یک میلیارد نهال با جلب مشارکت های مردمی در منطقه قالیباف شهرستان آرادان خبر داد.

- مهیار تفضلی در گفتگو با خبرنگار مهر ، از انعقاد تفاهم نامه با شورای اسلامی روستای قالیباف شهرستان آرادان، برای کاشت درخت و جلب مشارکت های مردم خبر داد و ابراز کرد: ساختارهای حاکمیتی با بدنه مردم در ارتباط مستقیم باشد و لذا انعقاد چنین تفاهم نامه هایی در راستای توسعه مشارکت های مردمی، در دستور کار منابع طبیعی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در قالب طرح کاشت یک میلیارد درخت و جلب مشارکت مردمی تفاهم نامه ای با شورای اسلامی روستای قالیباف منعقد شده است، ابراز کرد: مسئولیت های اجتماعی منابع طبیعی و دهیاری و شورای اسلامی قالیباف در این تفاهم نامه به حرکت و هم افزایی در خواهند آمد.

رییس منابع طبیعی آرادان با بیان اینکه یکی از محورهای این تفاهم نامه اجرای طرح مردمی کاشت درخت است، تاکید داشت: در چارچوب این تفاهم نامه بحث های کاشت نهال، آبیاری و مراقبت از نهال ها در عرصه هایی که اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان معرفی می کند، مطرح است.

تفضلی ابراز کرد: سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری، سازمانی است که باید به فردا و آینده ایران در مورد جنگل ها، مراتع و محیط زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه کاشت درخت در قالیباف آزادان منعقد شد

تفاهم نامه کاشت درخت در قالیباف آزادان منعقد شد