مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-12اجتماعي

نیروی انسانی آموزش دیده، نیاز همدان برای کنترل آتش سوزی مراتع


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با تأکید بر اینکه 60 درصد از مراتع استان همدان از لحاظ حریق بحرانی است، گفت: بیشترین نیاز استان همدان برای کنترل آتش سوزی مراتع نیروی انسانی آموزش دیده است.

- ایسنا/همدان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با تأکید بر اینکه 60 درصد از مراتع استان همدان از لحاظ حریق بحرانی است، گفت: بیشترین نیاز استان همدان برای کنترل آتش سوزی مراتع نیروی انسانی آموزش دیده است.

اسفندیار خزایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش محسوس دما در روزهای اخیر و احتمال حریق در مراتع، اظهار کرد: با توجه به افزایش محسوس دما در روزهای اخیر و احتمال حریق در عرصه های جنگلی و مرتعی تمامی نیروهای منابع طبیعی در آماده باش کامل هستند و تا پایان گرما و کاهش درجه حرارت، در آماده باش خواهند بود.

وی با بیان اینکه امسال سازمان FAO نیز هشدار افزایش دما و حرارت را داده است، تصریح کرد: امسال پوشش گیاهی مراتع استان نرمال است و با توجه به گرم شدن دما نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با اشاره به اقدامات پیشگیرانه حریق در مراتع استان، افزود: 150 کیلومتر آتش بُر در استان ایجاد شده و 12 دستگاه دمنده جدید به ناوگان اطفاء حریق استان اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انسانی آموزش دیده، نیاز همدان برای کنترل آتش سوزی مراتع

نیروی انسانی آموزش دیده، نیاز همدان برای کنترل آتش سوزی مراتع