مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 14:362023-07-17سياسي

انتقاد آیت الله نوری همدانی از گرانی مسکن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله حسین نوری همدانی مرجع عالیقدر جهان تشیع پیش از ظهر امروز در دیدار حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن اشاره به جایگاه ویژه این شورا در اعتلا و پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و کشور، به بیان رهنمودهایی جهت تبین و باز ترسیم اهداف این شورا پرداخت.

این مرجع شیعیان تصریح کرد: سلطه فرهنگی یکی از ابزارهای مهم استکبار جهانی برای استثمار ملت ها است از این رو باید در عرصه های مختلف فرهنگی شاهد تلاش و فعالیت های مضاعف و تحول در محتوای فرهنگی باشیم.

آیت الله نوری همدانی در ادامه افزود: بسیاری از غرب زده ها تلاش می کردند اسلام را عامل عقب افتادگی جوامع اسلامی عنوان کنند، اما در سایه انقلاب و عمل به اسلام این همه پیشرفت های چشمگیر در عرصه های مختلف حاصل شده است، از این رو بیان الگوهای مناسب و ترویج سبک زندگی اسلامی یکی از مهم ترین وظایف مسئولان امر می باشد.

وی ترویج بی حجابی را طبق آیه شریفه 59 سوره احزاب یکی از مظاهر خلاف اسلام دانست و با انتقاد از برخی برنامه های صداوسیما اظهار کرد: در قدم اول برخورد با بی حجابی باید از صداوسیما و به طور کل از بدنه دولت و نظام اداری کشور آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد آیت الله نوری همدانی از گرانی مسکن

انتقاد آیت الله نوری همدانی از گرانی مسکن