مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 18:202023-07-18سياسي

تأمین کالاهای اساسی ویژه محرم وصفر در سیستان وبلوچستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: تأمین کالاهای اساسی ویژه ماه محرم و صفر برای هیئت ها، تکایا و مساجد انجام گرفته و در این رابطه مشکلی وجود ندارد و آماده توزیع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سید محمد رضا سید حسینی امروز در نشست تأمین کالاهای اساسی ویژه محرم و صفر گفت: تأمین کالاهای اساسی ویژه ماه محرم و صفر برای هیئت ها،  تکایا و مساجد انجام گرفته و در این رابطه مشکلی وجود ندارد و آماده توزیع می باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان افزود: کالاهای اساسی شامل برنج،  شکر،  گوشت گوساله منجمد است که برای برگزاری مراسم سوگواری ایام محرم وصفر و تهیه نذورات در اختیار هیئت ها و تشکل های مذهبی قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر تسهیل در فرآیند اداری توزیع کالاهاتصریح کرد امسال در برنامه است هیئات مذهبی در سطح استان با مراجعه به ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان خود میزان کالاهای مورد نیاز را اعلام و پس از اخذ حواله،  کالاها را از مباشرین منتخب اعلام شده در سطح شهرستان تأمین کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان تاکید کرد: با توجه به نزدیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی،  نمایندگان هیئت های مذهبی هر چه سریعتر نسبت به تهیه کالاهای و حمل آن اقدام نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین کالاهای اساسی ویژه محرم وصفر در سیستان وبلوچستان

تأمین کالاهای اساسی ویژه محرم وصفر در سیستان وبلوچستان