مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 18:402023-07-19اقتصادي

ریشه کنی فقر مطلق از اهداف و رویکردهای مهم دولت سیزدهم است


استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر عزم و اراده دولت برای تامین رفاه و معیشت مردم، گفت: کاهش فقر نسبی و ریشه کنی فقر مطلق از اهداف و رویکردهای مهم دولت سیزدهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عابدین خرم روز چهارشنبه در دیدار با مدیران تأمین اجتماعی و بهزیستی آذربایجان شرقی، افزود: عدالت یارانه ای بر اساس برخورداری اقشار مختلف جامعه، تضمین معیشت طبقات گوناگون، فراگیری تأمین اجتماعی و بیمه درمانی خانوارها، افزایش میزان جمعیت پوشش بیمه ای، افزایش امید به زندگی سالم و کاهش هزینه های سلامت از مهم ترین مؤلفه های وضعیت مطلوب در حوزه اجتماعی و سلامت طبق سند تحول دولت مردمی است.

وی با قدردانی از خدمات مجموعه های خدماتی تأمین اجتماعی در گسترش و توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای شاخص های سلامت، اظهار کرد: در خدمات دهی به افراد تحت پوشش سازمان های حمایتی، عزت نفس و کرامت مردم باید حفظ شود و در این میان تلاش های کارکنان بهزیستی، تأمین اجتماعی و سایر نهادهای اجتماعی باید با نگاه تکلیف شرعی، نوع دوستی و در چارچوب خدمت به مردم تلقی شود.

خرم با اشاره به اینکه گسترش عدالت اجتماعی، تأمین رفاه عمومی و ارتقای کیفیت زندگی مردم از اهداف والای انقلاب اسلامی در حوزه های اجتماعی و عمومی است، ادامه داد: بهداشت جسمانی و روانی که در حوزه فعالیت نهادها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه کنی فقر مطلق از اهداف و رویکردهای مهم دولت سیزدهم است

ریشه کنی فقر مطلق از اهداف و رویکردهای مهم دولت سیزدهم است