مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-05اجتماعي

اتباع بیگانه ، مین های عمل نکرده در قلب شهرهای ایران !


حتی بسیاری از بزهکاری ها با نقش آفرینی همین مهاجرین غیر قانونی صورت می گیرد.

بر اساس اظهارات دادستان کرمان، 10 درصد جمعیت استان کرمان را اتباع بیگانه تشکیل می دهند و 23 درصد سرقت های استان در 40 روزه ابتدای امسال از سوی اتباع بیگانه انجام شده است! - حتی بسیاری از بزهکاری ها با نقش آفرینی همین مهاجرین غیر قانونی صورت می گیرد.

بر اساس اظهارات دادستان کرمان، 10 درصد جمعیت استان کرمان را اتباع بیگانه تشکیل می دهند و 23 درصد سرقت های استان در 40 روزه ابتدای امسال از سوی اتباع بیگانه انجام شده است! ایرانی و افغانستانی هیچ برتری خونی و نژادی نسبت به یکدیگر ندارند و جدا از این، پیوندها و اشتراکات فرهنگی فراوانی بین ما و همسایه شرقی مان برقرار است اما این مسائل موجب نمی شود که به چالش اتباع غیرمجاز بی تفاوت باشیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازالف، اگر خواستار برشمردن مهم ترین بحران های ایران باشیم، سیاهه ای از معضلات سیاسی و اقتصادی و اجتماعی ردیف خواهد شد.

اما یکی از بزرگترین مشکلاتی که بر ما عارض شده و از نگاه ها پنهان مانده و عامداً یا سهواً به آن توجه نمی شود، بحران ازدیاد مهاجرین غیرقانونی افغانستانی است.

  بخش قابل توجهی از جمعیت همسایه شرقی ما به دلیل آشفتگی های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دهه های اخیر، به سوی کشورمان سرازیر شده و سهل بودن ورود به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتباع بیگانه ، مین های عمل نکرده در قلب شهرهای ایران !

اتباع بیگانه ، مین های عمل نکرده در قلب شهرهای ایران !