مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 11:352023-06-22اقتصادي

کاشت نهال های بیابانی در نظرآباد عامل کاهش ریزگرد در تهران است


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری البرز گفت: تولید نهال های بیابانی و کاشت آن در اراضی بیابانی نظرآباد موجب کاهش کانون های گرد و غبار و کاهش ریزگرد در تهران و البرز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اصغر بیات پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از نهالستان بزرگ کرج اظهار کرد: تولید نهال های بیابانی و کاشت آن در اراضی بیابانی استان البرز به ویژه در شهرستان نظرآباد موجب کاهش کانون های گرد و غبار و کاهش ریز گرد در استان البرز و تهران می شود که این یکی از مهمترین اهداف کاشت یک میلیارد درخت است.

وی بیان کرد: این بازدید به منظور الگوبرداری و آمادگی شهرستان نظرآباد در تولید نهال و مشارکت فعال در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت انجام گرفت.

مسعود چهارنظم، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نظرآباد نیز در این بازدید تصریح کرد: مشارکت در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت همانطور که از نام آن پیداست وظیفه آحاد مردم و در رأس آن مسئولین این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نظرآباد آماده ایفای نقش در این طرح بزرگ هستند.

چهارنظم اظهار کرد: با توجه به اقلیم بیابانی و استعداد شهرستان نظرآباد در تولید نهال های بیابانی، این شهرستان تولید 50 هزار اصله نهال بیابانی را در دستور کار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت نهال های بیابانی در نظرآباد عامل کاهش ریزگرد در تهران است

کاشت نهال های بیابانی در نظرآباد عامل کاهش ریزگرد در تهران است