مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-18اقتصادي

پلمب مجتمع های خدماتی رفاهی متخلف در زنجان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف تخلف 20 مجتمع خدماتی رفاهی در زنجان خبر داد و گفت: سه مجتمع از این موارد پلمب شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از کشف تخلف 20 مجتمع خدماتی رفاهی در زنجان خبر داد و گفت: سه مجتمع از این موارد پلمب شده است.

رضا مظفری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مجتمع های بین راهی استان مجموعه ای شامل رستوران، کافی شاپ، فست فود، سفره خانه سنتی، سوپرمارکت، فروشگاه های عرضه پوشاک و لوازم بهداشتی و آرایشی است و روزانه ده ها هزار نفر از این مراکز بازدید یا خرید می کنند.

این مسئول ادامه داد: به همین منظور، برای صیانت از حقوق مصرف کنندگان، گشت های سیار به صورت مستمر از این مراکز سرکشی می کنند.

وی با بیان اینکه این بازرسی ها در نتیجه گزارش های مردمی انجام شد، عنوان کرد: گران فروشی، درج نکردن قیمت، رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، نگهداری و فروش مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته از تخلفات شایع در این مراکز است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه یکی از مجتمع های خدماتی رفاهی پلمب شده از مجتمع های مشهور بین راهی است، اضافه کرد: یکی از تخلفات این واحد 250 میلیون ریال در قالب کم فروشی بوده و سایر تخلفات آن نیز در قالب گران فروشی و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در دست بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب مجتمع های خدماتی رفاهی متخلف در زنجان

پلمب مجتمع های خدماتی رفاهی متخلف در زنجان