مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-13بين الملل

ترکیه و عربستان سعودی 16 توافقنامه امضا کردند


همایش تجاری ترکیه و عربستان سعودی در استانبول در حالی دومین روز خود را پشت سر گذاشت که طرفین 16 توافقنامه همکاری امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همایش تجاری ترکیه و عربستان سعودی روز چهارشنبه (دیروز) در استانبول کار خود را با خصوص دهها شرکت سعودی و ترکیه ای آغاز و دو کشور 16 توافقنامه همکاری امضا کرده اند.

به نوشته اسکای نیوز، این همایش در ساختمان شورای روابط خارجی اقتصادی ترکیه در استانبول و با حضور عمر بولات وزیر بازرگانی ترکیه و ماجد الحقیل وزیر امور شهرداری و مسکن عربستان سعودی در حال برگزاری است.

ارزش قراردادهای امضا شده 2.

3 میلیارد ریال سعودی (610 میلیون دلار) برآورد می شود.

به گفته منابع عربستانی، حوزه های مسکن و صنعت عمده زمینه های همکاری در این قراردادهاست و انتظار می رود که موجب رونق همکاری ها در بخش های دیگز نیز بشود.

در این همایش همچنین فرصت های سرمایه گذاری مشترک در حوزه های ساخت و ساز، املاک، شهرسازی هوشمند و توسعه عمرانی در همکاری میان اتاق بازرگانی عربستان سعودی و شورای روابط اقتصادی خارجی ترکیه مورد بخث و بررسی قرار گرفت.

در این راستا ماجد الحقیل  وزیر امور شهرداری و مسکن عربستان سعودی به رسانه ها گفت که که ریاض می خواهد تا حد امکان از دنیای تجارت ترکیه به ویژه در زمینه های زیرساختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه و عربستان سعودی 16 توافقنامه امضا کردند

ترکیه و عربستان سعودی 16 توافقنامه امضا کردند