مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-19سياسي

دانشگاه رازی پیشگام در اتصال به پنجره واحد خدمات الکترونیک


دانشگاه رازی پیشگام در اتصال و راه اندازی پنجره واحد خدمات الکترونیک و هوشمند دانشگاهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نبی احمدی ظهر چهارشنبه در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه که در سالن جلسات دانشگاه رازی برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه رازی علاوه بر اینکه نخستین دانشگاه متصل به پنجره خدمات الکترونیک در کشور است که در حوزه راه اندازی خوابگاه های متاهلی نیز از دانشگاه های پیشگام کشور بوده است.

وی افزود: با اجرای طرح خوابگاه متاهلی در قالب 400 واحد مسکونی اقدامی است که به عنوان رسالت اجتماعی خود به آن پرداخته تا زمینه ها را برای تحصیل دانشجویان متأهل خوابگاهی فراهم آوریم.

رییس دانشگاه رازی استان کرمانشاه تصریح کرد: اتصال دانشگاه رازی به پنجره خدمات واحد دانشگاهی کافی نیست چرا که باید ارائه خدمات و هوشمندسازی این خدمات نیز در دستور کار قرار گیرد که در این راستا نیز دانشگاه این بستر را راه اندازی گرده است.

احمدی اضافه کرد: در حال حاضر دانشگاه رازی در خدمات هوشمند پنجره الکترونیک تا 86 درصد ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و تا 20 درصد از آن به صورت هوشمند دنبال می شود و با توجه به اینکه دانشگاه رازی دانشگاه پیشرو در این امر بوده تاکنون 25 دانشگاه دیگر را در اتصال به خدمات الکترونیکی و هوشمند کمک رسانی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه رازی پیشگام در اتصال به پنجره واحد خدمات الکترونیک

دانشگاه رازی پیشگام در اتصال به پنجره واحد خدمات الکترونیک