مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 20:252023-06-25سياسي

اصلاح رفتار در جامعه نیاز به مشارکت عمومی دارد


اصلاح رفتار در جامعه نیاز به مشارکت عمومی دارد و با هرگونه ناامنی و ناهنجاری که موجب برهم زدن امنیت و آرامش جامعه شود، - قانونی برخورد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی دهقانی بعد از ظهر امروز یکشنبه در نشست با سران عشایر، معتمدان و صلح یاران استان خوزستان که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی مکتبی و مردمی است و نقش مشارکت مردمی در همه حوزه ها به ویژه در حوزه ایجاد و استقرار امنیت و همراهی با مسئولان و مدیران در این حوزه، نقش بسیار تأثیرگذاری است که نباید به آن بی توجه بود.

وی با بیان اینکه اجرا و اعمال قانون نباید چرایی داشته باشد، تصریح کرد: همراهی برای تحکیم قانون و تقبیح بی قانونی جز با مشارکت مردمی حاصل نمی شود و صلح یاران و معتمدانی که برای التیام و آرام سازی جامعه تلاش می کنند باید در کنار اقدامات صلحی، آموزش قانون مداری و هشدارهایی را که به رعایت قانون و قانون گریزان داده می شود، در سرلوحه کار قرار گیرد.

رییس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: افرادی که مرتکب جرم و بزه می شوند باید مجازات شوند اما چنانچه از اجرای عدالت ترمیمی استفاده شود باید به همه جلوه ها و آثار آن توجه شود و همراه با شرمساری بازدارنده باشد تا شاهد تکرار جرم در جامعه نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح رفتار در جامعه نیاز به مشارکت عمومی دارد

اصلاح رفتار در جامعه نیاز به مشارکت عمومی دارد