مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 06:002023-06-29سياسي

بعد از 12سال آب به شرق کرمان می رود و امید در دل استان جوانه می زند


رییس جمهور برای افتتاح پروژه ای می آید که سالها خاک خورده و کم کم داشت امید را از مردم می گرفت، به برکت اقدامات جهادی دولت سیزدهم، ذوق رفع بی آبی در شرق استان می پیچد و صدایش در کرمان شنیده می شود.

- خبرگزاری فارس - کرمان؛ آمنه شهریارپناه: کرمان در چند روز گذشته روزهای سختِ بی آبی را تحمل کرد و شاید حالا بیش از هر زمان دیگری آن روزهایی را درک می کند که مردمان کویر به ویژه شهرستان های خشک در این سال ها چه کشیده اند و چه به روزشان آمده است.

مردم همین شهرستان های بم و بروات چندین سال است که تشنگی نای جان شان را کشیده و محصولاتشان را خشک کرده است، سالها قبل یعنی در سال 1390 کلنگ پروژه انتقال آب از سد نساء که در 80 کیلومتری بم قرار دارد، به زمین زده شد اما یازده سال متوقف ماند، شاید ما از روزهای سخت آنها کمتر بدانیم، حق هم داریم، آنها از دارالصابرین اند و صدای گلایه و اعتراض شان کمتر شنیده می شود.

یازده سال فریاد نیمه جان العطش شان به گوش مسوولان نرسید تا اینکه سید ابراهیم رییسی منتخب مردم شد، به کرمان سفر کرد و تکمیل این پروژه کلان را در اولویت قرار داد، حالا بعد از یکسال رییس جمهور برای افتتاح پروژه ای می آید که سالها خاک خورده و کم کم داشت امید را از مردم می گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از 12سال آب به شرق کرمان می رود و امید در دل استان جوانه می زند

بعد از 12سال آب به شرق کرمان می رود و امید در دل استان جوانه می زند