مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 21:102023-07-13سياسي

شهاب مرادی: خوش اخلاق باشید، به فرزندان خود اعتماد به نفس بدهید


استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر لزوم برقراری ارتباط درست در خانواده به ویژه بین مادران و فرزندان گفت: مادران به عنوان رکن اصلی خانه و خانواده باید به فرزندان خود اعتماد به نفس دهند و از سرزنش کردن آنها بپرهیزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت السلام شهاب مرادی عصر امروز در حاشیه نمایشگاه مد، لباس و پوشاک و ملزومات ایرانی اسلامی با حضور 80 برند برتر کشوری در همدان اظهار کرد: مباهله از مناسبت های بسیار مهم دین اسلام است اگرچه کمی مغفول مانده است.

وی با تاکید بر اینکه مباهله روزی است که حقانیت اهل بیت(ع) جلوه گر شده است گفت: باید این مناسبت ها برای نسل جوان تبیین شود.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه به مباحثی چون حسن خلق اشاره کرد و گفت: مهربانی و خوش اخلاقی باب گفت وگو را باز می کند و با خشونت هیچ چیز درست نمی شود بنابراین باید مدارا و حسن خلق را در اولویت قرار داد.

وی ضمن ارائه روایت ها و احادیث از پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار(ع) عنوان کرد: با بد خلاقی احدی در دنیا هدایت نشده و نمی شود بنابراین در رعایت حسن خلق اهتمام ویژه داشته باشیم.

مرادی در بخش دیگر گریزی به مباحث حجاب و عفاف زد و یادآور شد: کسانی که نسبت به حجاب کم توجه هستند، با اصل دین مشکلی ندارند و اگر ایراد ظاهری هست قصور از ما بوده که در تبیین اصول و تبلیغ آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهاب مرادی: خوش اخلاق باشید، به فرزندان خود اعتماد به نفس بدهید

شهاب مرادی: خوش اخلاق باشید، به فرزندان خود اعتماد به نفس بدهید