مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-06اجتماعي

موکب های پذیرایی دانش آموزی ویژه غدیر در استان سمنان برپا می شوند


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن اشاره به برنامه های دانش آموزی غدیر در این استان، گفت: مجموعه آموزش و پرورش، موکب هایی را ویژه عید غدیر در سراسر استان برپا خواهد کرد.

- عادل خالقی ثمرین در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برنامه های مسیر راه پیمایی غدیر توسط آموزش وپرورش استان سمنان بیان کرد: این اداره کل نسبت به برپایی موکب پذیرایی در مسیر پیاده روی کیلومتری غدیر در میدان امام حسین (ع) به سمت میدان امام علی (ع) شهرستان سمنان اقدام خواهد کرد.

وی افزود: دعوت از گروه های همخوانی و مدیحه سرایی امام خمینی (ره) مهدی شهر و رونمایی از تولید طرح ابتکاری گروه نور المهدی (عج) به مناسبت عید غدیر و برپایی ایستگاه نقاشی من و نماز و باباعلی (ع) از دیگر برنامه های آموزش وپرورش استان سمنان هم زمان با عید غدیر در سمنان خواهد بود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان با اشاره به برنامه های مسیر راه پیمایی غدیر در شهرستان آرادان گفت: برپایی موکب پذیرایی در مسیر پیاده روی عید غدیر از امامزاده سلطان شاه نظر به سمت مسجد صاحب الزمان (عج) و برپایی ایستگاه نقاشی از برنامه های آموزش وپرورش استان سمنان در روز عید غدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب های پذیرایی دانش آموزی ویژه غدیر در استان سمنان برپا می شوند

موکب های پذیرایی دانش آموزی ویژه غدیر در استان سمنان برپا می شوند