مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-16اقتصادي

ثبت نام 1656 زنجانی متقاضی طرح جوانی جمعیت در سامانه نهضت ملی مسکن


رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه وشهرسازی استان زنجان گفت: تاکنون 1656 نفر متقاضی دارای بیش از سه فرزند در استان زنجان برای دریافت زمین یا واحد مسکونی در قالب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

- ایسنا/زنجان رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه وشهرسازی استان زنجان گفت: تاکنون 1656 نفر متقاضی دارای بیش از سه فرزند در استان زنجان برای دریافت زمین یا واحد مسکونی در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

بهزاد کردلو صبح امروز (25 تیرماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه تاکنون 1656 نفر متقاضی دارای بیش از سه فرزند در استان زنجان برای دریافت زمین یا واحد مسکونی در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: از این تعداد 1175 نفر در شهرستان زنجان ثبت نام کردند.

وی تعداد متقاضیان در انتظار بررسی را 848 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 412 نفر برای شهرستان زنجان است.

رییس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه وشهرسازی استان زنجان، تعداد متقاضیان تایید نهایی شده در استان را 734 نفر اعلام کرد و افزود: همچنین از این تعداد 711 نفر تایید نهایی شده از متقاضیان متعلق به شهرستان زنجان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 1656 زنجانی متقاضی طرح جوانی جمعیت در سامانه نهضت ملی مسکن

ثبت نام 1656 زنجانی متقاضی طرح جوانی جمعیت در سامانه نهضت ملی مسکن