مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-07سياسي

غدیر آرمان بشریت را محقق کرد


واقعه غدیر و حفظ آن در بین مردم از سوی خداوند تحقق آرمان بشریت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر اصلاندوز با گرامیداشت عید غدیر خم اظهار کرد: غدیر خم روزی است که خداوند متعال فرمان نصب حضرت علی (ع) را به جانشینی پیامبر صادر کرد.

وی با اشاره به اینکه غدیر صرفاً یک واقعه تاریخی نیست، خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم دوست داشتند تا این واقعه در تاریخ به دست نسیان سپرده شده و گرد و غبار فراموشی روی آن بنشیند اما خداوند متعال یادگار غدیر را به دست پیامبر اکرم در بین بشریت حفظ کرد تا آرمان بشریت را محقق کند.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز با اشاره به اینکه در جریان غدیر پیامبر همه اسلام را با تمام ظرفیت ها و زیبایی های خود در سیمای پرفروغ امام علی (ع) به بشریت هدیه کرد، گفت: غدیر موضوع تمام اعیاد حقیقی و الهی انسان است و هرکدام از این اعیاد، در تحقق حقیقت انسانیت بیشتر مدخلیت داشته باشند، عیدترند.

جعفرزاده بیان کرد: هر موهبتی شکرانه دارد و هرچه نعمت بزرگ تر، شکر آن ضروری تر می نمایند و چون نعمتی بزرگ ر از نعمت ولایت نیست، روز تحقق آن بزرگ ترین عید است و شکر آن از همه نعمت های الهی واجب تر و ضروری تر می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غدیر آرمان بشریت را محقق کرد

غدیر آرمان بشریت را محقق کرد