مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:102023-06-24بين الملل

کشته شدن گروهی از عناصر داعشی در حمله جنگنده های عراقی


پس از عملیات موفق سازمان الحشدالشعبی عراق علیه تروریست های داعشی، جنگنده های عراقی در عملیاتی دیگر توانستند گروهی از تروریست های داعشی را از پای درآورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق، بعدازظهر امروز (شنبه)، در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای عراقی توانسته اند گروهی از تروریست های داعشی را از پای درآورند.

طبق گزارش خبرگزاری عراق (واع )، این مرکز با بیان اینکه طبق دستور فرمانده کل نیروهای مسلح عراق عملیات تعقیب و گریز عناصر داعشی همچنان در عراق ادامه دارد، اعلام کرد: جنگنده های اف-16 عراق توانستند یک گروه تروریستی از عناصر تروریستی داعش را از پا درآورند.

مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق اضافه کرد این عملیات براساس اطلاعات واحد الصقور (بازها) در وزارت اطلاعات و تحقیقات فدرال عراق و همچنین پس از رصد تحرکات عناصر داعشی در روستای الرفیعی از توابع بخش الرشاد در استان کرکوک (شمال) انجام شده است.

طبق این بیانیه، ساعاتی پس از حمله هوایی و با هماهنگی نیروی هوایی و زمینی عراق، گروهی از نیروهای عراقی به منظور بررسی محل حمله به منطقه اعزام شدند و اجساد تروریست های داعشی را یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن گروهی از عناصر داعشی در حمله جنگنده های عراقی

کشته شدن گروهی از عناصر داعشی در حمله جنگنده های عراقی