مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-15دانش

المپیادهای ورزشی فرصتی برای حرکت دانشجویان به سمت فضایی نشاط آور


المپیادهای ورزشی، فرصتی است برای دانشجویان تا بتوانند به وسیله ورزش های سالم و مفرح، به سمت فضایی نشاط آور و پرتحرک حرکت کنند.

- رییس سازمان امور دانشجویان گفت:المپیادهای ورزشی، فرصتی است برای دانشجویان تا بتوانند به وسیله ورزش های سالم و مفرح، به سمت فضایی نشاط آور و پرتحرک حرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان در مراسم افتتاحیه ششمین دوره المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با بیان اینکه ورزش همگانی پیش از اینکه مقوله ورزشی باشد یک موضوع فرهنگی است، اظهار داشت: ورزش همگانی در فرهنگ سازی نقش موثر و کلیدی دارد و موجبات شور و شعف و نشاط می شود و جامعه دانشگاهی و دانشجویان باید به این باور برساند که در همه ایام زندگی فعالیت و تحرک بدنی را مدنظر قرار دهند و منحصر به مسابقات نباشد تا بتواند با ارتقا سطح سلامتی، در علم آموزی و تحقیق و پژوهش نیز کوثر واقع گردد.

داداش پور در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان ساخت: بر این باورم که ورزش همگانی با تلاش مسوولان دانشگاه ها در چند سال اخیر موقعیت مناسبی در سراسر دانشگاه های کشور در ورزش همگانی برای جامعه دانشجویی بوجود آورده اند که امیدوارم از اقبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیادهای ورزشی فرصتی برای حرکت دانشجویان به سمت فضایی نشاط آور

المپیادهای ورزشی فرصتی برای حرکت دانشجویان به سمت فضایی نشاط آور