مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-21اقتصادي

پژوهش و فعالیت های طراحی مهندسی در خدمت توسعه پایدار


«نیاز» در طراحی به روشنی شناخته شده است؛ البته در طراحی های کلان توسعه ای، با رویکرد توسعه پایدار، مقولات متنوعی از بوم شناسی و حفظ و بقای محیط زیست گرفته تا فرهنگ و آموزش مورد توجه است.

- نیاز در طراحی به روشنی شناخته شده است؛ البته در طراحی های کلان توسعه ای، با رویکرد توسعه پایدار، مقولات متنوعی از بوم شناسی و حفظ و بقای محیط زیست گرفته تا فرهنگ و آموزش مورد توجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طراحی مهندسی یکی از بسترهای نوآوری و خلاقیت در بخش های مختلف صنعتی و غیرصنعتی است.

بی شک امروز طراحی در خلق ارزش افزوده و تأمین ثروت برای اقتصاد کشورها نقش بی بدیل دارد.

علیرضا درویش، رییس کانون طراحی مهندسی و طراحی مونتاژ ایران درباره نقش طراحی مهندسی در رشد و توسعه اقتصادی در یادداشتی برای مهر نوشت؛ پژوهش امری است سامان مند و خلاقانه در بررسی موشکافانه پدیده ها و رویدادها و هر زمینه و امر دیگری که انسان در مواجهه با آن قرار می گیرد.

هدف از پژوهش دست یافتن به نتایجی جدید و نو برای ارتقا آگاهی انسان و بهره برداری از آنها برای پیشرفت و توسعه امور مورد نظر وی است.

پژوهش مستلزم دقت نظر و صبر و بردباری است؛ دقت نظری که از سر آگاهی و دانش باشد و صبر و تحملی پایدار برای دستیابی به نتایجی ملموس و ثمربخش.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش و فعالیت های طراحی مهندسی در خدمت توسعه پایدار

پژوهش و فعالیت های طراحی مهندسی در خدمت توسعه پایدار