مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 02:352023-07-19بين الملل

تخصیص بودجه بیشتر «دارپا» برای توسعه سریع تر موشک های مافوق صوت


آژانس تحقیقاتی پیشرفته دفاعی آمریکا(دارپا) بودجه ای اضافی برای برنامه سلاح های مافوق صوت با موتور اسکرم جت اختصاص داده است که با اعطای آن، - تخصیص بودجه بیشتر دارپا برای توسعه سریع تر موشک های مافوق صوت آژانس تحقیقاتی پیشرفته دفاعی آمریکا(دارپا) بودجه ای اضافی برای برنامه سلاح های مافوق صوت با موتور اسکرم جت اختصاص داده است که با اعطای آن، غول های فناوری توسعه تسلیحات دفاعی یعنی شرکت های Raytheon و Northrop Grumman پروژه جدیدی برای توسعه بیشتر سلاح های مافوق صوت دریافت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، شرکت های ریتون(Raytheon) و نورثروپ گرامن(Northrop Grumman) قراردادی مکمل توسط دارپا برای توسعه و اعتبارسنجی تسلیحات پروازی مفهومی تنفسی مافوق صوت (HAWC) منعقد کرده اند.

این دو شرکت در ژوئن 2019 توافقنامه ای برای همکاری به منظور توسعه سلاح های مافوق صوت تنفس کننده هوا امضا کردند.

موشک های ساخت ریتون و موتورهای اسکرام جت تهیه شده توسط نورثروپ گرامن برای برنامه 200 میلیون دلاری HAWC و ارائه یک سیستم کاربردی برای دارپا انتخاب شده اند.

این دو شرکت از تجربیات خود برای نشان دادن آمادگی برای سیستم های موشکی آینده استفاده می کنند و این توافقنامه امکان ادامه همکاری در زمینه برنامه HAWC و دیگر موشک های مافوق صوت را فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بودجه بیشتر «دارپا» برای توسعه سریع تر موشک های مافوق صوت

تخصیص بودجه بیشتر «دارپا» برای توسعه سریع تر موشک های مافوق صوت