مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-20بين الملل

رزمایش نیروهای بلاروس و واگنر نزدیک مرز لهستان


وزارت دفاع بلاروس اعلام کرد نیروهای این کشور به همراه شبه نظامیان گروه واگنر در نزدیک مرز بلاروس با لهستان تمرینات نظامی برگزار خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع بلاروس پنجشنبه (20 ژوییه) در بیانیه ای اعلام کرد نیروهای این کشور با نیروهای واگنر در نزدیک مرز بلاروس با لهستان، از اعضای ناتو، تمرین نظامی برگزار خواهند کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه سی ان ان ، این وزارتخانه اعلام کرد: نیروهای مسلح بلاروس به آموزش مشترک با نیروهای واگنر ادامه می دهند.

در طول هفته، نیروهای عملیات ویژه به همراه نمایندگاه این شرکت (واگنر) وظایف آموزشی و رزمی در زمین آموزشی برستسکی انجام خواهند داد .

وزارت دفاع بلاروس زمان دقیق این تمرینات را اعلام نکرد.

  السکاندر لوکاشنکو رییس جمهور بلاروس نیروهای واگنر را به این کشور دعوت کرده تا به آموزش ارتش آن کمک کنند.

این دعوت بعد از آن انجام شد که شورش مسلحانه ماه گذشته گروه واگنر علیه روسیه با میانجیگری لوکاشنکو در کمتر از 24 ساعت پایان یافت.

  لوکاشنکو اخیرا هم در یک سخنرانی از شبه نظامیان واگنر درخواست کرد ارتش بلاروس را تحت آموزش نظامی قرار دهند اما در صحبت هایش در ششم ژوییه (15 تیر) گفت موضوع نقل مکان نیروهای واگنر هنوز حل نشده و به مدیریت گروه و مقام های روسیه بستگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش نیروهای بلاروس و واگنر نزدیک مرز لهستان

رزمایش نیروهای بلاروس و واگنر نزدیک مرز لهستان