مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 10:152023-06-26اقتصادي

سند دار شدن 50 هزار متر مربع از اراضی دولتی سراوان


سرپرست اداره راه و شهرسازی سراوان از صدور سند مالکیت برای 50 هزار متر مربع از اراضی دولتی این شهر در قالب 128 سند به نام دولت در تیرماه جاری خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره راه و شهرسازی سراوان از صدور سند مالکیت برای 50 هزار متر مربع از اراضی دولتی این شهر در قالب 128 سند به نام دولت در تیرماه جاری خبر داد.

محمد سعید ملازهی در گفت وگو با ایسنا- افزود: این اسناد با همکاری اداره املاک اداره کل راه و شهرسازی استان و برای قطعات پراکنده محلات شهید رجایی، شهرک سبحان و لبسنگی و مسکن مهر شهر سراوان و با کاربری های مسکونی، تجاری و خدماتی اخذ شده است.

وی با بیان اینکه این اداره حساسیت خاصی در خصوص حفظ و حراست از اموال بیت المال به خرج می دهد، گفت: شفافیت امور ثبتی، پیشگیری از جعل اسناد مالکیت و ارائه خدمات بهینه توأم با سرعت، دقت و کیفیت به شهروندان از مهمترین نتایج صدور این اسناد است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی سراوان خاطر نشان کرد: این اداره همسو با سیاست های اداره کل راه و شهرسازی استان در راستای حراست از اراضی دولتی اقداماتی نظیر شناسایی اراضی، رفع تصرفات، دریافت سند و تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ را در اولویت کاری خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند دار شدن 50 هزار متر مربع از اراضی دولتی سراوان

سند دار شدن 50 هزار متر مربع از اراضی دولتی سراوان