مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 07:502023-06-28ورزشي

اجرای 11 برنامه فرهنگی از عید قربان تا غدیر در بوشهر


نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر از برنامه ریزی و هماهنگی برای اجرای 11 برنامه فرهنگی در سطح شهر بوشهر از عید سعید قربان تا عید غدیر خم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیده هلال بحر صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه امامت و عیدالله اکبر، اظهار داشت: عید غدیر نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت و سپردن پرچم رفیع اسلام محمدی بر دستان بهترین مردم جهان مولای متقیان علی علیه السلام است.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: با توجه به اهمیت گرامیداشت عید غدیر در احادیث و روایات در راستای بزرگداشت این ایام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندر بوشهر تلاش دارد برنامه های متنوعی را اجرا کند.

وی به برخی از برنامه ها از جمله جشن عید سعید قربان در میدان رییس علی دلواری، اشاره کرد و ادامه دادک برگزاری جشن دهه امامت در آرامگاه شهدای گمنام در پارک شغاب از دیگر برنامه ها است.

وی با اشاره به اجرای کاروان شادی با اجرای سرود در سطح شهر، خاطرنشان کرد: جشن دهه امامت در میدان انقلاب، مسجد خاتم الانبیا (ص) محله شکری، تنگک دوم، جشن روز غدیر در مصلی نماز جمعه، اجرای 60 غرفه از میدان رییس علی دلواری تا میدان قدس، جشن عید غدیر در میدان رییس علی دلواری و محله سادات در خیابان امام خمینی (ره) از دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 11 برنامه فرهنگی از عید قربان تا غدیر در بوشهر

اجرای 11 برنامه فرهنگی از عید قربان تا غدیر در بوشهر