مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 18:152023-07-11سياسي

دیدار مدیرکل بنیاد شهید گیلان با خانواده های 10 شهید آستارا


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با همراهی مسئولان شهرستان با خانواده 10 شهید و یک جانباز 70 درصد آستارایی دیدار و گفت وگو کرد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با همراهی مسئولان شهرستان با خانواده 10 شهید و یک جانباز 70 درصد آستارایی دیدار و گفت وگو کرد.

محمدرضا داوطلب امروز با حضور در شهرستان مرزی بندر آستارا، ضمن دیدار با خانواده های شهیدان سلیمانی، نجفیار، نوراللهی، حاجی عباسی، صمد حبیبی شبان، بهزاد حبیبی شبان، سالدار، والایی، دهساز و ضیافتی مقدم و ضرابی زاده، از جانبازان 70 درصد دفاع مقدس، از مقام و منزلت شهدا، ایثارگران و جانبازان تجلیل کرد و این اسوه های صبر و مقاومت را ستود.

وی همچنین هدیه ای به رسم یادبود به خانواده شهدا و ایثارگران تقدیم کرد و افزود: در حال حاضر آنچه که آسایش و آبادانی را برای کشور پر افتخارمان فراهم کرده، در زیر سایه رشادت های فراموش ناشدنی جوانان غیور و با اخلاص در دوران هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان تصریح کرد: ما باید دلاورمردی های رزمندگان جان بر کف را که پیروی از ولایت فقیه را سرلوحه دفاع از میهن اسلامی خود قرار دادند، گرامی داشته و آن را به نسل های بعدی منتقل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مدیرکل بنیاد شهید گیلان با خانواده های 10 شهید آستارا

دیدار مدیرکل بنیاد شهید گیلان با خانواده های 10 شهید آستارا