مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-08سياسي

متهم ردیف اول وضعیت امروز اقتصاد ایران کیست؟


علی قنبری معاون وزیر جهاد در دولت روحانی گفت: «مسیر اقتصاد ایران مسیر کاملا متفاوت از مسیری است که لیبرالیسم طراحی کرده است از این رو مشکلات کنونی اتفاقا ریشه در دولتی بودن اقتصاد و سیطره بیش از حد دولت بر اقتصاد دارد».

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- کیهان نوشت: علی قنبری در گفت وگو با خبرآنلاین پاسخ داد: ایران درگیر نوعی سرمایه داری رفاقتی است/ لیبرالیسم متهم ردیف اول وضعیت امروز اقتصاد ایران است؟ مسیر اقتصاد ایران مسیر کاملا متفاوت از مسیری است که لیبرالیسم طراحی کرده است از این رو مشکلات کنونی اتفاقا ریشه در دولتی بودن اقتصاد و سیطره بیش از حد دولت بر اقتصاد دارد .

این ارزیابی را خبرگزاری خبرآنلاین از قول علی قنبری منتشر، و او را استاد دانشگاه معرفی کرد.

خبر آنلاین (خبرگزاری وابسته به برخی مدیران دولت روحانی) می نویسد: دو مناظره اخیر غنی نژاد با مسعود درخشان و همچنین علی علیزاده، حالا بیش از پیش توجه افکار عمومی را به مفاهیم اقتصادی و نظریه های حاکم برای فضای اقتصادی کشور جلب کرده است.

علی قنبری، عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس معتقد است که در هر دو مناظره ، اشخاصی که رو به روی دکتر غنی نژاد نشسته اند در صدد محاکمه لیبرالیسم به عنوان متهم اصلی وضعیت موجود هستند، در حالی که هیچ نشانه ای از حاکمیت لیبرال ها و اندیشه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهم ردیف اول وضعیت امروز اقتصاد ایران کیست؟

متهم ردیف اول وضعیت امروز اقتصاد ایران کیست؟