مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 08:202023-06-26اقتصادي

پرداخت 16 میلیارد و 900 میلیون تومان از مطالبات داروخانه ها توسط بیمه سلامت


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از تسویه مطالبات داروخانه های خصوصی طرف قرارداد با بیمه سلامت در استان خبر داد و گفت:16 میلیارد و 900 میلیون تومان از مطالبات آنها پرداخت شد.

- فریبرز نیاستی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از پرداخت مطالبات داروخانه های استان خبر داد و اظهار کرد: تمام مطالبات داروخانه های خصوصی طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت ایران اعم از هزینه های مرتبط با طرح دارویار و نیز سهم سازمان تا پایان خرداد ماه سالجاری به مبلغ 16 میلیارد و 900 میلیون تومان تسویه شد.

  وی با بیان اینکه تمام داروخانه های خصوصی استان طرف قرارداد با بیمه سلامت هستند گفت: در حال حاضر 263 داروخانه در سطح استان با ما قرارداد دارند و از آنجا که تامین داروهای مورد نیاز بیماران اهمیت بسزایی دارد، باید از تمام ظرفیت خود برای پرداخت به موقع مطالبات داروخانه ها بهره مند شویم.

  مدیرکل بیمه سلامت استان همدان بیان کرد: با توجه به رویکرد راهبردی سازمان بیمه سلامت در خصوص استقرار سازمان الکترونیک و اجرای طرح ملی نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی و نیز الکترونیکی شدن فرآیندهای ارائه خدمات و پذیرش و رسیدگی به اسناد پزشکی، نه تنها در پرداخت های سازمان تسریع می شود که با ساماندهی مراجعات و مدیریت بهتر هزینه های درمانی، امکان اصلاح سایر مشکلات حوزه سلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 16 میلیارد و 900 میلیون تومان از مطالبات داروخانه ها توسط بیمه سلامت

پرداخت 16 میلیارد و 900 میلیون تومان از مطالبات داروخانه ها توسط بیمه سلامت