مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:512023-07-04سياسي

حاج علی اکبری: اتحادیه انجمن های اسلامی فرصت رشد بین المللی را دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در نشست صمیمانه اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان فارس گفت: باید امروزمان را با نگاه به آینده، قیامت و آخرت و اعتقاد به محاسبه در پیشگاه خداوند برنامه ریزی کرده و خودمان را   آماده پاسخگویی در برابر کارهایمان کنیم.

او بیان کرد: در ارتباط با قرآن کریم باید روش را اصلاح کرده و در آیات قرآن تأمل کنیم،  حاصل مطالعه تاریخ نیز باید دریافت فلسفه و جریان شناسی تاریخ و عبرت آموزی و درس گرفتن از آن باشد.

 نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: برای اعتلای هویتی و شخصیتی در دنیا و سعادت در آخرت به مبانی فکری و اعتقادی نیاز داریم.

حجت الاسلام حاج علی اکبری اظهار داشت: امنیت کشور، حاصل خون شهداء، رشد علمی، توان بازدارندگی، موشک ها و پهپاد ها و ظرفیت دانشمندان جوان است.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: مشکلات و گرفتاری ها را می بینیم، اما دستاورد ها را نیز باید ببینیم و نگاهمان یک طرفه نباشد.

به گفته او امیدآفرینی، نکته بسیار مهمی است و یکی از بهترین کار هایی که اعضای انجمن های اسلامی می توانند انجام دهند در حوزه امیدآفرینی است که البته نباید به صورت مقطعی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج علی اکبری: اتحادیه انجمن های اسلامی فرصت رشد بین المللی را دارد

حاج علی اکبری: اتحادیه انجمن های اسلامی فرصت رشد بین المللی را دارد