مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 21:052023-07-03سياسي

دادستان جدید آبادان معارفه شد


دادستان جدید آبادان با حضور رییس کل دادگستری خوزستان معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر امروز دوشنبه آیین معارفه دادستان جدید آبادان با حضور رییس کل دادگستری خوزستان و سایر مسئولان این شهرستان برگزار شد.

رییس کل دادگستری خوزستان در این مراسم تاکید کرد: دادستان با توجه به وظایف و تکالیفی که در قبال جامعه و مردم از جمله احیا حقوق عامه، برخورد با متجاوزان به حقوق جامعه، صیانت از بیت المال دارد باید از جنبه های مختلف وظیفه خود را در فرایند رسیدگی از جهت تعقیب و برخورد با مجرمان به خوبی انجام دهد.

علی دهقانی افزود: دادستان با رعایت حقوق مردم و جامعه باید در راستای برخورد قاطع و اثرگذار با کسانی که مخلان نظم عمومی و مخدوش کنندگان امنیت روانی جامعه هستند، تلاش کند.

روح الله زندی دادستان جدید آبادان در این مراسم بیان کرد: مبارزه با فساد اصلی ترین وظیفه دادستان است به ویژه احیای حقوق عامه و ما در برخورد با تمام مواردی که به نحوی امنیت مردم را خدشه دار می کند هیچ خط قرمزی نداریم و در پیشگیری از وقوع جرم همه تلاش و توانمان را به کار می بندیم.

وی گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی با مسئولان ادارات گفت وگو می کنیم و همه مسئولان مکلف به انجام وظایف خود در قبال مردم و جامعه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان جدید آبادان معارفه شد

دادستان جدید آبادان معارفه شد