موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 09:202023-07-05ورزشي

اورسجی: کبدی ایران با همه کشورها فاصله گرفته به جز هندوستان


رییس فدراسیون کبدی بااشاره به عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا که با نایب قهرمانی همراه بود،گفت: کبدی ایران با همه کشورها فاصله گرفته به جز هند که تیم دهمش هم با تیم اول آن فرقی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در چارچوب یازدهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی آسیا که در بوسان کره جنوبی برگزار شد، تیم ملی ایران مقابل تیم های چین تایپه، ژاپن، هنگ کنگ و کره جنوبی (مرحله مقدماتی) پیروز شد و طی دو دیدار برابر هند (مرحله مقدماتی و فینال) متحمل شکست شد.

بدین ترتیب ملی پوشان ایران با مجموع 4 برد و 2 باخت به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یافتند.

تیم ملی کبدی ایران در حالی نتیجه هر دو دیدار خود مقابل هند را واگذار کرد که در بازی های آسیایی 2018 اندونزی با غلبه بر همین تیم برای نخستین بار صاحب مدال طلا بازی ها شده بود.

در آستانه دوره جدید بازی های آسیایی، این موضوع دغدغه هایی در مورد کبدی و شرایط این تیم برای قهرمانی دوباره ایجاد کرده است.

رییس فدراسیون اما نگاه خوشبینانه به این مسئله دارد به خصوص که تیم اعزامی به کره جنوبی، ترکیب کامل و همیشگی خود را در اختیار نداشت.

عباس اورسجی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: کبدی به جایگاهی رسیده که همه از مسئول و مدیر گرفته تا مردم عادی انتظار مدال طلا از آن دارند و همین مسئله برای ما یک دلگرمی است، از چنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورسجی: کبدی ایران با همه کشورها فاصله گرفته به جز هندوستان

اورسجی: کبدی ایران با همه کشورها فاصله گرفته به جز هندوستان