مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:052023-07-09اقتصادي

ظرفیت پست 230 کیلوولت نیروگاه کازرون افزایش یافت


فاز اول طرح افزایش ظرفیت پست 230 کیلوولت نیروگاه برق کازرون، با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان اجرا شد و به بهره برداری رسید.

- ایسنا/فارس فاز اول طرح افزایش ظرفیت پست 230 کیلوولت نیروگاه برق کازرون، با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان اجرا شد و به بهره برداری رسید.

مجری طرح پست های انتقال معاونت طرح و توسعه برق منطقه ای فارس یکشنبه 18 تیر به خبرنگاران گفت: اعتبار 80 میلیارد تومانی این پروژه، از محل ردیف های بودجه استانی تامین شده است.

محمدهادی اکبری ضمن بیان اینکه با اجرای این طرح ظرفیت پست یاد شده از 160 مگاولت آمپر به 240 مگاولت آمپر افزایش یافت، گفت: مدت زمان احداث پروژه 13 ماه بود.

کارشناس طرح پست های انتقال هم با تشریح اقدامات و تجهیزات نصب شده در این طرح، گفت: در راستای اجرای این پروژه، ترانسفورماتورهای قدرت و کمپکت؛ بریکر؛ سکسیونر؛ ترانس جریان و تابلوهای حفاظتی تعویض شد.

مجید سیف اللهی هدف از اجرای پروژه را تامین بار مورد نیاز منطقه و رفع پرباری ترانس های موجود ذکر و اضافه کرد: تمام تجهیزات مورد نیاز این پروژه توسط صنعتگران داخلی تولید شده است.

یکی دیگر از کارشناسان طرح پست های انتقال برق منطقه ای فارس نیز در باره ضرورت افزایش ظرفیت در پست های برق گفت: با توجه به رشد مصرف سالیانه مشترکین که در شهرهای گرمسیر، گاهاً بیشتر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت پست 230 کیلوولت نیروگاه کازرون افزایش یافت

ظرفیت پست 230 کیلوولت نیروگاه کازرون افزایش یافت