مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-16اجتماعي

تشدید بارش در 4 استان/ وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در 5 استان


سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارندگی و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و آبگرفتگی معابر در چهار استان، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در پنج استان همچنین وزش باد و افزایش ارتفاع موج تا 2 متر در جنوب کشور هشدار داد.

- سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارندگی و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و آبگرفتگی معابر در چهار استان، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در پنج استان همچنین وزش باد و افزایش ارتفاع موج تا 2 متر در جنوب کشور هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی و رشد ابرهای همرفتی، رگبار باران، رعدو برق، وزش باد شدید از دوشنبه تا سه شنبه (26 تا 27 تیر) خبر داد.

این شرایط جوی روز دوشنبه در شمال و شرق آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران و سه شنبه در گیلان، غرب مازندران، شمال اردبیل و شمال شرق آذربایجان شرقی پیش بینی می شود.

بر اثر این مخاطره جوی اختلال در سفرهای بین شهری، احتمال سقوط سنگ ار ارتفاعات، سیلابی شدن مسیل ها، افزایش ناگهانی سطح آب رودخانه ها، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب، صاعقه، خسارت به سازه های موقت از جمله بنرها، داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در پروازها دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید بارش در 4 استان/ وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در 5 استان

تشدید بارش در 4 استان/ وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در 5 استان