مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 15:552023-06-23سياسي

لزوم دقت نظر مردم در مصرف آب شرب در شهر کرمان


امام جمعه کرمان با اشاره افزایش گرمای هوا و کمبود آب در بخش هایی از کرمان، خواستار توجه جدی اقشار مختلف مردم در مصرف بهینه آب شرب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه این هفته نماز جمعه کرمان با اشاره به گرمای هوا و افت فشار آب در برخی مناطق شهر کرمان اظهار داشت: همه باید مروت و انسانیت را رعایت کرده و در مصرف آن صرفه جویی کنند تا آب به همه نقاط شهر برسد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر، از خدمات دستگاه قضا به جامعه تقدیر کرد.

او سپس اظهار داشت: به فضل خدا این انقلاب و حرکت انقلابی مردم ایران در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب، راه و مسیر خود را با قدرت ادامه خوهد داد و به دست صاحب اصلی خود حضرت صاحب الزمان (عج) خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به سابقه و سیر تاریخی فعالیت مخالفان و دشمنان در اوایل انقلاب و کارشکنی های آنان و اقدامات معاندانه شان افزود: به فضل الهی کادرسازی و نیروسازی انقلاب با وجود همه ترورها و سایر اقدامات معاندان، ادامه یافت و شخصیت ها یکی پس از دیگری به میدان آمدند و فرزندی رشید و برومند و مجاهد از خطه کرمان، یعنی حاج قاسم سلیمانی از شخصیت هایی شد که جبهه مقاومت را در جهان اسلام سامان داد و منشا خدمات مهمی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم دقت نظر مردم در مصرف آب شرب در شهر کرمان

لزوم دقت نظر مردم در مصرف آب شرب در شهر کرمان