مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 16:452023-07-09اجتماعي

فراخوان ارسال مقاله به فصلنامه رشد آموزش فنی وحرفه ای و کاردانش


هنرآموزان، استادکاران، مدیران و کارشناسان علاقه مند به حوزه آموزش های فنی وحرفه ای می توانند مقالات و تجربه های خود را برای فصلنامه رشد آموزش فنی وحرفه ای و کاردانش ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فصلنامه رشد آموزش فنی وحرفه ای و کاردانش از گروه مجلات علوم پایه و فنی رشد به عنوان جزیی از بسته های تربیت و یادگیری در چارچوب اهداف و نظام آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع رسانی برای هنرآموزان هنرستان ها، معلمان، مدرسان، دانشجو معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش منتشر می شود.

این نشریه که در جهت ایجاد زمینه مناسب برای تقویت مهارت ها و صلاحیت های حرفه ای هنرآموزان؛ کمک به ارتقای دانش خانواده بزرگ فنی وحرفه ای و کاردانش در زمینه اصول و مبانی آموزش و پرورش؛ معرفی راهبردها، رویکردها و روش های آموزشی منتشر می شود.

از هنرآموزان هنرستان ها، دبیران، استادکاران، هنرجویان و علاقه مندان به حوزه فنی وحرفه ای و کاردانش دعوت می کند در جهت نشر دانش فنی وحرفه ای و تحقق اهداف عالی آموزش، مطالب خود را در موضوعات و قالب های زیر برای این مجله ارسال کنند.

محورهای ارسال مقالات به شرح زیر می باشد: • تحول در آموزش و تربیت فنی وحرفه ای؛ • آموزش فنی وحرفه ای و شعار سال؛ • بیانیه گام دوم انقلاب، نقش هنرآموزان و هنرستان ها؛ •


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ارسال مقاله به فصلنامه رشد آموزش فنی وحرفه ای و کاردانش

فراخوان ارسال مقاله به فصلنامه رشد آموزش فنی وحرفه ای و کاردانش