مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 20:002023-07-06پزشكي

معلمی که سرطان هم او را از رسالتش دور نکرد


«مریم عابد» آموزگاری است با وجود ابتلا به سرطان اما از تدریس دست نکشید و در کلاس درس حاضر شد و در بستری از درد و بیماری، مشق عشق و ایثار را در دفتر دانش آموزان حک کرد.

- کرج- مریم عابد آموزگاری است با وجود ابتلا به سرطان اما از تدریس دست نکشید و در کلاس درس حاضر شد و در بستری از درد و بیماری، مشق عشق و ایثار را در دفتر دانش آموزان حک کرد.

، گروه استان ها: آموزگار البرزی که به دلیل بروز بیماری سرطان تحت مراحل سخت و طاقت فرسای درمانی قرار گرفته بود، با وجود اینکه وضعیت جسمانی مطلوبی نداشت اما از تدریس دست نکشید و در کلاس درس حاضر شد و در بستری از درد و بیماری، مشق عشق و ایثار را در دفتر دانش آموزان حک کرد.

مریم عابد، آموزگار دبستان پسرانه جوادالائمه مهرشهر کرج و فوق لیسانس مدیریت آموزشی است؛ اما به موجب شرایط درمانی به وجود آمده نتوانست تحصیل در مقطع دکترا را به اتمام برساند.

از سال 1383 از طریق نهضت سوادآموزی وارد حیطه ی آموزش شد این نقطه ی آغازین فعالیت وی در زمینه ی تدریس و آموزش بود و اکنون که 18 سال از آن زمان می گذرد، عاشقانه تر از هر زمان دیگری به تدریس و فعالیت آموزشی خود ادامه می دهد.

وی عنوان کرد: کار کردن با بچه ها و سرو کله زدن با آنها به شدت برایم جذاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمی که سرطان هم او را از رسالتش دور نکرد

معلمی که سرطان هم او را از رسالتش دور نکرد