مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:202023-06-26سياسي

توطئه های دشمن پایان یافتنی نیست/ایجاد تفرفه نخستین راهبرد دشمنان


فرمانده کل سپاه جمهوری اسلامی ایران گفت: توطئه های دشمن پایان یافتنی نیست و به دنبال فرصتی هستند که به دین و نظام و مردم ما آسیب بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرلشکر حسین سلامی پیش از ظهر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه سردار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)، با بیان اینکه توطئه های دشمن پایان یافتنی نیست و به دنبال فرصتی هستند که به دین و نظام و مردم ما آسیب بزنند، تصریح کرد: همه ما می دانیم کشورهایی که دارای مرزهای ضعیف بودند نتوانستند از نفوذ دشمن به درون سرزمینشان جلوگیری کنند.

وی افزود: ازخودگذشتگی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در برابر تفرقه افکنی معاندان رمز اقتدار این قرارگاه است که خوشبختانه در برابر دشمنان با اقتدار ایستادگی کرده و اجازه ورود دشمن را به خاک ایران نداده است.

سرلشکر عنوان کرد: همه ما شاهد هستیم، کشورهایی که مرزهای آن ناامن بوده دچار چه مشکلاتی شده و شهرهایشان تخریب، فرزندانشان یتیم و خانواده هایشان متلاشی شده است.

امروز دشمنان اسلام راهبردهای متعددی برای ضربه زدن به مسلمانان انتخاب کرده اند فرمانده کل سپاه جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امروزه دشمنان جهان اسلام راهبردهای متعددی را برای ضربه زدن به مسلمانان برگزیده اند که نخستین راهبرد آنان ایجاد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه های دشمن پایان یافتنی نیست/ایجاد تفرفه نخستین راهبرد دشمنان

توطئه های دشمن پایان یافتنی نیست/ایجاد تفرفه نخستین راهبرد دشمنان