مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 19:062023-07-18اقتصادي

500 نازل سوخت معیوب در هرمزگان 10 روزه به مدار بازگشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، یکی از نکات آزاردهنده و عامل شلوغی جایگاههای سوخت در هرمزگان، وجود نازل های معیوب در جایگاههای سوخت بود.

نازل هایی که به گفته دادستان بندرعباس با دستور قضایی به پلیس امنیت اقتصادی، علل و یا ریشه معیوب بودن آنان در هفته اخیر مورد بررسی قرار گرفت.

  حالا عصر امروز مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان در گفت و گویی رسانه ای اظهار داشت: درپی ضرب الاجل تعیین شده از سوی دستگاه قضایی، از تعداد هفت هزار کارت سوخت معطل مانده در ادارات پست، تعداد پنج هزار و 85 مورد از آن ها تحویل مالکان شده است و در خصوص یکهزار و 915 عدد کارت باقی مانده که نشانی مالکان آن ها ناقص بوده نیز براساس شماره پلاک خودروها تلاش برای شناسایی و تحویل کارت های سوخت ادامه دارد.

500 نازل از 630 نازل معیوب با دستور قضایی به مدار عرضه بازگشت وی ادامه داد: مجموع نازل های جایگاه های سوخت در استان هرمزگان یکهزار و 800 عدد است که در جریان بازدید انجام شده مشخص شد تعداد 630 عدد از آن ها معیوب و غیرقابل استفاده است و با صدور دستور قضایی در این خصوص ضمن تعمیر 500 نازل هم اکنون در مدار عرضه قرار گرفته و در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

پیگیری برای رفع عیب 130 نازل معیوب باقی مانده این مقام قضایی در هرمزگان یادآورشد: در خصوص تعداد 130 نازل باقی ماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 نازل سوخت معیوب در هرمزگان 10 روزه به مدار بازگشت

500 نازل سوخت معیوب در هرمزگان 10 روزه به مدار بازگشت