مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-20حوادث

تدوین برنامه 6 ماهه برای مقابله با سرقت در کرمانشاه


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تدوین برنامه شش ماهه پلیس برای مهار سرقت، گفت: با اجرای این برنامه فضای شهر و جامعه برای سارقان و مالخران ناامن تر از گذشته خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تدوین برنامه شش ماهه پلیس برای مهار سرقت، گفت: با اجرای این برنامه فضای شهر و جامعه برای سارقان و مالخران ناامن تر از گذشته خواهد شد.

سردار مهدی حاجیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مبارزه با پدیده سرقت و برخورد قاطعانه با سارقان و مالخران امروز به مطالبه عامه مردم تبدیل شده و پلیس در این راستا وظیفه خود می داند با استفاده از همه ظرفیت های موجود به این مطالبه پاسخ دهد.

وی با بیان اینکه بر اساس ارزیابی های انجام شده 70 درصد سرقت های انجام شده در کرمانشاه را سرقت های خرد تشکیل می دهد، گفت: همین عامل باعث ایجاد و القای حس ناامنی در جامعه و نارضایتی مردم شده و پلیس به صورت جدی مقابل آن خواهد ایستاد.

حاجیان افزود: از سوی دیگر وجود بیش از 3500 معتاد متجاهر در شهرها و روستاهای کرمانشاه، در سرقت های خرد انجام شده نقش داشته که پلیس حتما در این خصوص هم ورود پیدا می کند.

رییس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به تدوین برنامه شش ماهه پلیس برای مهار سرقت، از راه اندازی گشت های مبارزه با سرقت و تقویت یگان امداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه 6 ماهه برای مقابله با سرقت در کرمانشاه

تدوین برنامه 6 ماهه برای مقابله با سرقت در کرمانشاه