مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-18فرهنگي

ابهام بین خیال و واقعیت در نمایشگاه عکس «خیال»


در شرایطی که بیشترِ عکاسان اصفهانی به عکاسی خیابانی، مستند و پرتره می پردازند، نمایشگاه گروهی «خیال» سعی کرده است تا با اتخاذ رویکرد «فاین آرت» یا عکاسی «هنرهای زیبا»، - ایسنا/اصفهان در شرایطی که بیشترِ عکاسان اصفهانی به عکاسی خیابانی، مستند و پرتره می پردازند، نمایشگاه گروهی خیال سعی کرده است تا با اتخاذ رویکرد فاین آرت یا عکاسی هنرهای زیبا ، جهت و سبک هنر عکاسی را در این شهر تغییر دهد.

حسن ترابی، یکی از برگزارکنندگان این نمایشگاه عکس، به ایسنا گفت: نمایشگاه گروهی عکس خیال با رویکرد عکاسی فاین آرت یا هنرهای زیبا که دسته بندی و ژانرهای مختلفی دارد، عکاسی شده و در این نمایشگاه، عکس هایی با ژانرهای پرتره، سوررئال و عکس های مفهومی این سبک، ارائه شده است.

او با اشاره اینکه در رویکرد فاین آرت باید از دیدگاه هنرمند به هر عکس نگاه کرد، در خصوص هدف این سبک عکاسی، افزود: عکس ها حال و هوای خیال پردازی دارند.

مخاطب این رویکر ازد عکاسی، مرز بین خیال و واقعیت را گم می کند و دچار ابهام می شود.

هدف این است که مخاطب دیدگاهش را با دیدگاه هنرمند تطبیق دهد، با هنرمند همراه شود و قدم در دنیای خیال و جهان هنری او بگذارد.

این عکاس و هنرمند جوان، رویکرد عکاسی ایران و به خصوص اصفهان را محدود به رویکرد عکاسی به مثابه سند دانست و اضافه کرد: عمده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام بین خیال و واقعیت در نمایشگاه عکس «خیال»

ابهام بین خیال و واقعیت در نمایشگاه عکس «خیال»