مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 13:102023-06-24اقتصادي

26 هزار فقره کاهش ورودی نقطه ای پرونده در استان همدان داشتیم


رییس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه از تیرماه سال گذشته تاکنون 26 هزار فقره کاهش ورودی نقطه ای پرونده داشتیم، گفت: سال گذشته 2500 نفر در استان مشمول عفو شدند که شامل جرائم متعدد است.

- ایسنا/همدان رییس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه از تیرماه سال گذشته تاکنون 26 هزار فقره کاهش ورودی نقطه ای پرونده داشتیم، گفت: سال گذشته 2500 نفر در استان مشمول عفو شدند که شامل جرائم متعدد است.

محمدرضا عدالتخواه شنبه 3 تیر در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: در حال حاضر 400 هزار ساعت خدمات عمومی برای محکومان حکم خورده و قرار است اجرای این حکم از طریق کاشت یک میلیون درخت و پاکسازی محیط زیست انجام می شود.

وی از درختکاری و پاکسازی محیط زیست به عنوان محازات های جایگزین حبس در استان خبر داد و گفت: اگر حکم داده شود مجرم از جیب خود هزینه کند، خلاف قانون است و باید خدمات عمومی رایگان داده شود.

رییس کل دادگستری استان همدان تصریح کرد: اگر حکمی داده شود که مجرم از جیب خود برای جایی هزینه کند، خلاف است و باید خدمات عمومی رایگان داده شود.

مجازات نقدی با این موضوع متفاوت است و وارد خزانه می شود.

وی در رابطه با تعداد افراد بازداشت شده در اعتراضات سال گذشته، آماری ارائه نداد و بیان کرد: محکوم اعدامی یا حبس طولانی مدت در استان نداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 هزار فقره کاهش ورودی نقطه ای پرونده در استان همدان داشتیم

26 هزار فقره کاهش ورودی نقطه ای پرونده در استان همدان داشتیم