مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-10سياسي

اولین سایت شترداری خراسان رضوی در بردسکن راه اندازی شد


مسئول اداره امور عشایر بردسکن از راه اندازی اولین سایت شترداری خراسان رضوی در این شهرستان با بیش از 3500 نفر شتر خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مسئول اداره امور عشایر بردسکن از راه اندازی اولین سایت شترداری خراسان رضوی در این شهرستان با بیش از 3500 نفر شتر خبر داد.

قاسم سالاری امروز دوشنبه 19 تیر در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایسنا از این شهرستان به عنوان قطب پرورش شتر در خراسان رضوی نام برد و افزود: سایت شترداری بردسکن به عنوان اولین سایت شترداری خراسان رضوی است که با حضور مسئولان افتتاح شد.

وی بیان کرد: هرچند عشایر شهرستان بردسکن حداقل 15 درصد گوشت قرمز مورد نیاز مردم را تأمین می کردند، اما این رقم در حال حاضر به دلیل خشکسالی و گرانی نهاده های دامی به کمتر از 10 درصد رسیده است.

مسئول اداره امور عشایر بردسکن با بیان اینکه بردسکن با در اختیار داشتن 16 درصد عشایر خراسان رضوی یکی از مهمترین شهرستان های عشایری در استان است، خاطرنشان کرد: شهرستان بردسکن ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در حوزه صنعت پرورش شتر در خراسان رضوی دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بردسکن بعد از خواف به لحاظ جمعیت و وسعت رتبه دوم خراسان رضوی را داراست، گفت: تمام تلاش ما بر خروج عشایر از فعالیت تک محصولی است سالاری با اعلام اینکه تعداد دام های سبک عشایر بردسکن 120


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین سایت شترداری خراسان رضوی در بردسکن راه اندازی شد

اولین سایت شترداری خراسان رضوی در بردسکن راه اندازی شد