مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 15:062023-07-06سياسي

تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی 12 استان کشور


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه درحال حاضر 12 استان کشور برش فرهنگی نقشه مهندسی فرهنگی را تدوین، مصوب و رونمایی کردند، گفت: در مازندران برش فرهنگی از نقشه دی ماه سال گذشته ازسوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به شورای فرهنگ عمومی استان ابلاغ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام خسرو پناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی که در مجتمع اهل بیت(ع) ساری برگزار شد، با تبریک عید غدیر، اظهار کرد: امیدواریم توفیق ولایت مداری مولی الموحدین هم به صورت بینشی، منشی و کنشی به همه ما عنایت کند.

وی گفت: همه مسؤولان ما در مشکلات عدیده و کمبود بودجه انجام کار فرهنگی سخت و پیچیده البته مفید و موثر، اهتمام ویژه ای در دستور کار دارند.

 دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه این جنگ جهانی که علیه ارزش ها شکل گرفته است، افزود: البته وضعیت کشورهایی مثل آمریکا و اروپا ازنظر فرهنگی بسیار نامطلوب است و خودشان هم نالان هستند و دارند بشریت را از هویت ساقط می کنند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: باور به خدا در غرب مُرده و سکولاریسم حاکم شده که حتی در برخی نظرات می خوانیم که غرب ازنظر خانواده متزلزل شد و بعد خدا را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی 12 استان کشور

تدوین برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی 12 استان کشور