مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:002023-06-26اقتصادي

تحلیلگران غربی: جنگ اوکراین و تحریم روسیه به نفع فروش نفت ایران شده است


پارسال عده زیادی از کارشناسان در داخل و خارج ایران می گفتند روسیه پس از تحریم جای ایران را در بازار سیاه نفت گرفته است، اما حالا می گویند جنگ اوکراین و تحریم روسیه به نفع فروش نفت ایران شده است.

- پارسال عده زیادی از کارشناسان در داخل و خارج ایران می گفتند روسیه پس از تحریم جای ایران را در بازار سیاه نفت گرفته است، اما حالا می گویند جنگ اوکراین و تحریم روسیه به نفع فروش نفت ایران شده است.

تغییرات ژئوپلیتیکی پس از تهاجم روسیه به اوکراین، ایران را قادر ساخته تا صادرات نفت خود را افزایش دهد و به بالاترین حد در 5 سال گذشته برساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، وبگاه مدیا لاین در گزارشی حاوی گفتگو با چند کارشناس غربی بازار نفت، تاثیر جنگ اوکراین و تحریم نفتی روسیه را در افزایش فروش نفت خام ایران مورد بررسی قرار داده است.

در حالی که در اوایل آغاز جنگ اوکراین تحلیل برخی رسانه ها و تحلیلگران غربی مبنی بر این بود که روسیه به دلیل تحریم های نفتی غرب جای ایران را در بازار سیاه فروش نفت به ویژه به چین خواهد گرفت، اما رکوردزنی ایران در فروش نفت در 5 سال گذشته، که اخیرا به اذعان آژانس ها و نهادهای بین المللی انرژی هم رسیده، حالا نظر کارشناسان بازار را  تغییر داده و ناظران بازار نفت در غرب می گویند که جنگ اوکراین و تحریم نفتی روسیه در نهایت به نفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگران غربی: جنگ اوکراین و تحریم روسیه به نفع فروش نفت ایران شده است

تحلیلگران غربی: جنگ اوکراین و تحریم روسیه به نفع فروش نفت ایران شده است