مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:112023-07-08اقتصادي

افتتاح دو کارخانه تولید و بازیافت آسفالت در میبد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میبد، کارخانه تولید و بازیافت آسفالت با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال و ظرفیت بازیافت 120 تن آسفالت در ساعت، با حضور مسئولان ارشد استان در شهرستان میبد افتتاح و به بهره برداری رسید.

مهران فاطمی، استاندار یزد در این مراسم اظهار کرد: افتتاح کارخانه آسفالت برای تهیه آسفالت معابر شهری ظرفیت خوبی است و کارخانه بازیافت آسفالت نیز با 120 تن درساعت و بازگشت به چرخه و وجود باسکول از جمله دیگر ظرفیت های مناسب برای توسعه شهرستان میبد خواهد بود.

  وی با بیان این که آماده همکاری برای سرمایه گذاری مناسب در راستای توسعه پایدار میبد هستیم، افزود:  شهرستان میبد در صدور مجوز ها و مالیات بر ارزش افزوده بعد از  یزد قرار دارد و امیدواریم این کار ها برتوسعه شهرستان میبد در همه ابعاد کمک کند.

  استاندار در ادامه افزود: در شهرستان میبد باید به صورت ویژه روی مسائل فرهنگی، دینی و تفریحی کار شود تا کارآمدی و زیست پذیری این شهرستان لطیف تر شود.

ساخت ساختمان آتش نشانی و اضافه شدن چند دستگاه ون به ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار برای تقویت خدمات عمومی به شهروندان در شهرستان میبد است.

پایان پیام/ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دو کارخانه تولید و بازیافت آسفالت در میبد

افتتاح دو کارخانه تولید و بازیافت آسفالت در میبد